loading...
مجله تفریحی و سرگرمی قاصدک
admin بازدید : 9 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

نمایشنامه خوانی “بعد از هرگز” به کارگردانی شایسته ایرانی و نویسندگی هاله مشتاقی نیا در فرهنگسرای ارسباران خوانش شد.

 

لعیا زنگنه، زیبا بروفه، مهشاد مخبری، غزاله جزایری، شایسته ایرانی، فهیمه امن زاده نقش خوانان این کار بودند.

 

این برنامه توسط بنیاد خیریه برکت برگزار شد و عواید بدست آمده از فروش نمایش صرف اشتغال زایی بانوان سرپرست خانوار می شود.

 

بنیاد خیریه برکت، از جمله مکان های خیریه ای است که برای کمک به نیازمندان، بیماران و زنان سرپرست خانوار اقدام به اجرای نمایشنامه خوانی با حضور کارگردانان و بازیگران مطرح می کند، اقدامی که توانسته تاثیر آثار هنری برای ترغیب مردم برای شرکت در امری خیر را ثابت کند.

 

 

 

 

admin بازدید : 8 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

آدل خواننده جوان و مشهور انگلیسی ساکن هالیوود، در حالی که بعد از دیدن کنسرت لیدی گاگا به خانه می رفت سوژه عکاسان شد. او در حالی دیده شد که برخلاف همیشه هیچ آرایشی به چهره نداشت. شاید تا امروز کمتر کسی موفق شده است صورت این خواننده جوان را بدون آرایش ببیند.

چهره بدون آرایش آدل باعث غافلگیری هوادارانش شد! +تصاویر

اگرچه این خواننده 24 ساله در سالی که گذشت ترانه ای جدید وارد بازار نکرد اما سال پر از موفقیتی را پشت سر گذاشته است. او در فوریه امسال موفق شد جایزه اسکار بهترین ترانه متن و تیتراژ را به خاطر اجرایش در فیلم سینمایی " اسکای فال" از مجموعه جیمز باند دریافت کند و بالافاصله پس از آن جایزه بزرگ موسیقی بریتانیا را در کشورش انگلیس دریافت کرد. بعد از این دو اتفاق مهم موج جوایز گوناگون دنیای موسیقی به سوی او روانه شد و به این ترتیب او در رده پر افتخارترین خوانندگان قرار گرفت. او اکنون دارای یک فرزند است که بارها تاکید کرده است مهمترین بخش زندگی اوست و اکثر جوایزش را به او اهدا می کند.

چهره بدون آرایش آدل باعث غافلگیری هوادارانش شد! +تصاویر

به نظر می رسد رسیدگی به وظایف مادری او را از انجام دیگر کارها بازداشته است به طوریکه هنگام حضور در یک مجمع عمومی پر جمعیت مثل کنسرت جدید لیدی گاگا او هیچ آرایشی ندارد و همین امر باعث شد هواداران او حسابی غافلگیر شوند.

گفته می شود او در شهر زادگاهش برای فرزندش جشن بزرگی ترتیب داد و خود کیک مخصوص این جشن را پخته و یک ترانه بسیار جالب نیز به فرزندش هدیه کرد.

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

admin بازدید : 6 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

4 مرد برای تهیه فیلم غیراخلاقی از دختر 17 ساله سوء استفاده کردند.

دو فرد در ارتباط با خودکشی دختر هفده ساله کانادایی که پس از تجاوز، خودش را دار زد، دستگیر شده اند. دو جوان هجده ساله متهم شده اند از دختر هفده ساله برای تولید فیلم و عکس مستهجن سوءاستفاده کرده اند. مقامات کانادایی اعلام کرده اند این دختر نوجوان پس از آن که مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و فیلم و عکس هایش در فضای مجازی منتشر شد، خودکشی کرد.

هتک حرمت دختر 17 ساله برای ساخت فیلم غیر اخلاقی! +عکس

در گزارش پلیس کانادا جزئیاتی نیامده، اما خانواده ریتا پارسونز، دختر جان باخته، علت مرگ فرزندشان را توضیح داده اند. به گفته پلیس کانادا، دو متهمی که در این زمینه بازداشت شده اند، در تولید و پخش فیلم و عکس با محتوای هرزه نگاری درباره کودکان دست داشته اند. گفته شده این افراد یک بار دیگر نیز بازداشت شدند اما با توجه به این که آن زمان زیر سن قانونی بودند با وثیقه آزاد شدند.

طبق گفته خانواده این دختر، او پیش از مرگ توسط چهار پسر جوان مورد تجاوز قرار گرفته بود. پلیس تائید کرده عکس آزار این دختر به تلفن های همراه و ایمیل های دوستان او فرستاده شده بود.

پلیس کانادا بعد از وقوع این حادثه تحقیقات محلی را شروع کرد، اما ابتدا سرنخی به دست نیاورد. پلیس چند ماه بعد اعلام کرد درخصوص خودکشی پارسونز سرنخ های مهمی کشف کرده است. یک مقام ارشد پلیس پس از دستگیری دو متهم ابراز امیدواری کرد این دستگیری و در پی آن مجازات مجرمان باعث التیام زخم های جامعه شود.

او گفت: یک دختر جوان در شرایط بسیار غم انگیزی جان خود را از دست داده است.

ما باید نشان بدهیم چطور به عنوان یک جامعه باید گرد هم جمع شویم و دست در دست هم یاد او را گرامی بداریم. باید بررسی کنیم و ببینیم چطور می توانیم از جوانان خود محافظت کنیم.

در همین حال مادر پارسونز گفت حالا که دو متهم بازداشت شده اند و پرونده در آستانه رسیدن به نتیجه است، او احساس بهتری دارد.

مادر قربانی گفت نیروهای پلیس با مراجعه به خانه این زن، وی را از بازداشت ها با خبر کردند: کمی احساس بهتری دارم. سرانجام احساس می کنم آرامش به سراغم می آید. امیدوارم قسمت تیره ماجرا روشن و همه چیز مشخص شود. پلیس هنوز اظهار نظر رسمی نکرده، اما گفته از متهمان بازجویی خواهد کرد. ما هم منتظریم آنها روایت خود را از داستان بگویند.

مطابق قوانین، افرادی که عکس قربانی را در فضای مجازی منتشر کرده اند، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند و اگر این افراد زیر سن قانونی باشند پدر و مادرشان مسئول و پاسخگوی اعمال آنها خواهند بود.

پلیس کانادا نام دو متهم را منتشر نکرده و فقط اعلام کرده هر دوی آنها مردان جوان هجده ساله ای هستند که در پرونده سوءاستفاده از پارسونز دست داشتند. خودکشی پارسونز خشم افراد زیادی را برانگیخت و منتقدان از پلیس خواستند موضوع هرزه نگاری کودکان را جدی بگیرد و با جدیت بیشتری با آن مبارزه کند. پلیس ابراز امیدواری کرده است، دستگیری این متهمان شروع تازه ای برای مبارزه جدی با هرزه نگاری بخصوص هرزه نگاری کودکان باشد.

پلیس اعلام کرده است تا زمان تکمیل پرونده و اتمام بازجویی از متهمان، جزئیات پرونده را بازگو نخواهد کرد، اما به افکار عمومی و خانواده پارسونز اطمینان می دهد برای کشف حقیقت تمامی تلاش خود را بکند و از هیچ تلاشی فروگزار نکند.

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: جام جم آنلاین

admin بازدید : 8 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

چند روز پیش از سوی نیروی انتظامی دو دختر جوان که با ساپورت هایی منقش به پرچم اسرائیل در میدان ونک در حال تردد بودند دستگیر شدند.

عصر امروز نوشت: چند روز پیش از سوی نیروی انتظامی دو دختر جوان که با ساپورت هایی منقش به پرچم اسرائیل در میدان ونک در حال تردد بودند دستگیر شدند تا پروژه اندام نمایی زنان در خیابان های تهران، رنگ و بویی جدید به خود بگیرد.

در شرایطی پروژه بی عفتی و هجوم به باورهای اجتماعی در ابعادی گسترده کار خود را به ریشه های فکری جوانان رسیده است جای این سوال است که چرا مطبوعات کشور به عنوان وکیل مدافع حقوق مردم در این زمینه هیچ گونه ورودی پیدا نکرده و از نگاه جامع شناختی به چالش ها و تهدیدات این موضوع نپرداخته اند. جالب اینجاست که در قبال این موضوع بسیاری از فعالان رسانه ای برگزیدن سکوت را بر حرف زدن ترجیح داده اند و چشم های خود را بر واقعیت تلخی که بسترساز بسیاری از جرایم در آینده نزدیک خواهد بود بسته اند.

دستگیری دو دختر ساپورت پوش با پرچم اسرائیل +عکس

موضوع پروژه " اندام نمایی " هر چند مفهومی سیاسی در ابعاد خود دارد اما نباید فراموش کرد که کم کاری های اجتماعی صورت گرفته در این بخش هم اکنون عرصه را به تنگ آورده و اصحاب رسانه را به عنوان چشم های بینای اجتماعی به حاشیه کشیده است.

موضوعی که افعی گونه بر جامعه چمبره زده و هر روز تعداد زیادی از جوانان را به کام زهر آگین خود می کشد و رسانه ها تنها در برابر آن با رویکردی منفعالانه چشم انتظار آینده مانده اند.

نباید این نکته را به فراموشی سپرد در جامعه ای که وجود حداقل های اخلاقی ارزش طلقی می شود این دسته از جوانان با چه رویکردی و با چه منطقی اینگونه بی مهابا به صورت جامعه چنگ می زنند تا کم کم بطن اجتماع را به نوعی بی خیالی به این موضوع و یا عادی شدن تن نمایی ترغیب کنند موضوعی که اکنون برای رسانه ها عادی سازی شده و با سری رو به پایین از کنار آن عبور می کنند.

admin بازدید : 14 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یک گوینده رادیو و روزنامه نگار مشهور کانادایی هنگام مصاحبه تلویزیونی پیرامون حقوق زنان ناگهان برهنه شد و برنامه را تا پایان به صورت کاملا برهنه اجرا کرد.

"لوری ول برن " خانم روزنامه نگار مشهور کانادایی در حال مصاحبه با "واتر گری" گزارشگر محلی پیرامون حقوق زنان در یک برنامه زنده تلویزیونی با مطرح کردن یک سوال مقابل دوربین ها و صدها هزار بیننده برنامه برهنه شد.

او در حالیکه از گزارشگر سوال میکرد اگر من به صورت برهنه در خیابان قدم بزنم عکس العمل مردم چه خواهد بود میکروفون را به دست آقای گزارشگر داد و در مقابل چشمان متعجب او برهنه شد. وی در اعتراض به شخص گزارشگر و در جواب علت انجام این کار گفت فضای استودیو به شدت گرم است.

او در پایان این مصاحبه اعلام کرد شاید هرکس با دیدن این صحنه وسوسه شود که با پلیس تماس بگیرد اما این کار از نظر قانونی کاملا آزاد است و این تساوی حقوق زن و مرد از نظر پوشش است. در بسیاری از شهرهای کانادا برهنه تردد کردن زنان در خیابان و مجامع عمومی کاملا آزاد است و منع قانونی ندارد.

از سال 2007 میلادی در بسیاری از این شهرها در روز 25 اوت زنان با درخواست تساوی حقوق با مردان به صورت کاملا برهنه به خیابان می آیند و به تجمعات اعتراض آمیز و گاها جشن و پایکوبی مشغول میشوند.

کار غیر اخلاقی خانم خبرنگار در پخش زنده +تصاویر

کار غیر اخلاقی خانم خبرنگار در پخش زنده +تصاویر

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: اقتصاد ایران آنلاین

admin بازدید : 8 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

زنی که برای جذب مشتری عکس هایی از دختران جوان می گرفت و آنان را بدون اجازه و بدون پوشش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش می کرد، دستگیر شد.

 

سرهنگ سیدمحسن عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: چندی پیش زن جوانی با حضور در پلیس فتا از پخش تصویر خصوصی اش در فضای مجازی و چند شبکه اجتماعی خبر داد.

 

در تحقیق از شاکی معلوم شد از طریق یکی از دوستانش به موضوع پی برده و با بررسی سایت، مشاهده کرده عکس هایش پخش شده و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای وی و خانواده اش شده است.

 

وی افزود: با تشکیل پرونده ای، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم اینترنتی آغاز شد تا این که چند روز پیش ردپای یک زن در این رابطه به دست آمد و ماموران فتای خراسان رضوی با هماهنگی قضایی وارد خانه متهم شدند و او را که یک زن آرایشگر بود، دستگیر کردند.

 

عرفانی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس فتا و در مواجهه حضوری با شاکی که چند بار به عنوان مشتری به آرایشگاه وی رفته بوده، به پخش تصویر شاکی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اعتراف کرد.

 

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: در تحقیق از متهم معلوم شد، وی با راه اندازی سایتی در اینترنت در رابطه با فعالیت کاری اش، دختران و زنان جوان را به عنوان مدل رایگان به آرایشگاه خود دعوت می کرده سپس از آنها عکس می گرفته و مدعی می شده این تصاویر به طور محرمانه در آرایشگاه نگهداری می شود و فقط آنها را به مشتریان خانمی که به آرایشگاه وی مراجعه می کنند، نشان می دهد.

 

در ادامه مشخص شد، متهم بدون این که مدل هایش باخبر شوند، تصاویر آنها را در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پخش می کرده تا مشتریان بیشتری جذب کند.

 

برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: باشگاه خبرنگاران

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 893