loading...
مجله تفریحی و سرگرمی قاصدک
admin بازدید : 16 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

اینایی که صبح ساعت 5 پا میشن میرن میدوئن

 

بعد میان دوش میگیرن بعد صبحانه میخورن میرن سرکار

 

فتوشاپن !؟

 

 

 

زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده

 

که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه

 

بعد من چون کنترل دور بود ازم دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم

 

دختره اسمشو توی پروفیالش گذاشته

r r r

 

بهش گفتم ینی چی !؟

 

گفت خنگول

 

 

ستاره دیگه !

 

 

 

 

من نمیدونم چه حکمتیه وقتی نذری داریم

 

همه ی همسایه هامون مهمون دارن !

من نمیدونم چه حکمتیه وقتی نذری داریم

 

همه ی همسایه هامون مهمون دارن !

 

 

ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯽ

 

ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ، ﻫﯿﭽﮑﺪﻭﻡ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺣﺮﻓﯽ ﮐﻪ ﺯﺩﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ!

 

ﻭ ﻣﺮﺗﺒﺎ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ ﺗﻮ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺭﻓﺘﯽ !؟

 

 

داداش گودزیلای من ۶سالشه

 

انقد مامانمو اذیت کرد مامانم عصبانی شد گفت :

 

اگه بیام انقد میزنمت که به خر بگی داداشی

 

خب آخه مادر من به من چه آخه ؟

 

 

 

ﯾﻪ ﻣﻌﻤﺎﯼ ﺳﺎﺩﻩ :

۶ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺱ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺳﺘﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﻣﯿﺮﻥ ﺍﺳﺘﺨﺮ

ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻥ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﮔﻢ ﻣﯿﮑﻨﻦ!

ﺍﮔﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﭼﺮﺍ !؟

ﺁﻓﺮﯾﻦ! ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ!

ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﭘﺎﮎ ﺷﺪﻩ ، ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻦ ﻫﻤﺪﯾﮕﻪ ﺭﻭ

 

 

وسایل لازم برای مسافرت :

دخترا : کیف ، مانتو ، شلوار ، شال

روسری در رنگهای مختلف

بدلیجات ، ساپورت ، کفش ، صندل ، لوازم آرایش

پسرا:

دمپایی ، شلوارک

قلیـــــــــــــــــــــــون!!!

 

 

 

 

انـدی مـیـگـه : دخـتـر ایـرونـی مـثـل گـلـه چـه رنـگـو رویـی داره

یکی نیست بهش بگه

آخـه مـگـه داری تـبـلیـغ رب گـوجـه مـی کـنـی !؟

 

 

 

 

دختره نوشته : خلقت پسرا

اصلاً شوخیه جالبی نبود…!

پسره اومده جواب داده گذاشته:

ولی خـلـقـت دخـتـرا خیلی باحال بود

مردیم از خنده

 

 

اس ام اس خنده دار و سرکاری -سری بیستم و دوم

تو ذهن شما هم

ابوریحان بیرونی و بوعلی سینا و سعدی و

زکریای رازی و خیام و باباطاهر قیافه هاشون یکیه !؟

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع:راد اس ام اس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 912