loading...
مجله تفریحی و سرگرمی قاصدک
admin بازدید : 14 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یارو چند هفته بوده هر روز پشت سر هم می رفته از داروخونه قرص سوسک کش می خریده.یه روز دکتره ازش می پرسه تو چرا اینقدر قرص سوسک کش می خری؟

میگه: آخه من هرچی اینا رو پرت می کنم نمیخوره به سوسکها!

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

یارو زنگ میزنه فرودگاه و میگه: ببخشید از اینجا تا تهران چقدر راهه؟

کارمنده میگه: یه لحظه...

میگه: خب خیلی ممنون! و قطع می کنه!!

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

به یارو میگن دستشویی چند بخشه؟

میگه خب معلومه! دو بخش! مردونه و زنونه!!

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

روزی یک تیمسار سوار تاکسی شد. راننده ی تاکسی از او پرسید: آقا شما سرهنگ هستید؟

تیمسار تواضع به خرج داد و گفت : بله!

راننده تاکسی گفت : پسر مرض داری لباس تیمسارها رو می پوشی؟

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

دیوانه ی اولی : قصد کردم همه ی جواهرات و الماس های روی زمین را بخرم!

دیوانه ی دومی: قصد بیجایی کردی ، من اصلا قصد فروش آن ها را ندارم!

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

یه دکتره زنش میمیره روی سنگ قبرش می نویسه : آرامگاه زری همسر دکتر رحیمی مختصص گوش و حلق و بینی، مطب: خیابان جلفا کوچه سوم پلاک 20 از ساعت ... !

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

مادر: علی بیا اسفناج بخور آهن دارد.

علی: آخر مادر جان الان آب خوردم می ترسم زنگ بزنم!

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

یکی می ره ثبت احوال می گه یه شناسنامه واسه بچه ام می خوام. می گن اسمش چیه؟ می گه "شورلت". می گن این که اسم ماشینه! یه اسمی بذار که به نام پدر و مادر بیاد. می گه خوب به اسم ما میاد دیگه... من "بیوک" آقا هستم، همسرم هم "خاور" خانم!

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

معلم : ماه هاي خارجي را نام ببريد

شاگرد: فروردين ، ارديبهشت ، ....و

معلم : اينها كه فارسي اند

شاگرد : خوب ترجمه اشان كردم.

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

یه بار شیطون گولم زد، رفتم از جیب بابام 25 تومن (25 تا یه تومنی) ورداشتم

رفتم پفک اینا خریدم، عصرش عذاب وجدان گرفتم، رفتم از کیف مامانم 50 تومن ورداشتم گذاشتم تو جیب بابام.

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار 

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع:جام نیوز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 895