loading...
مجله تفریحی و سرگرمی قاصدک
admin بازدید : 7 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

می توانید شکم خود را به راحتی آب کنید : راهنمای 4 قسمتی ما برای خوردن، آشامیدن، و ورزش کردن شما را در هر زمان آماده پوشیدن لباس دلخواهتان می کند.

قطع مصرف هله هوله

دکـتر "لزلی بونسی" از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشکی اظــهار می دارد: "بسیاری از آبنباتها و اسنکها شامل گـلیسـیرین و شــکر بالایی هسـتند. در معده به طور کامل هضم نمی شوند و این امر سبب می شود که شکم شما نفخ کند."

بدوید (در حدود 2 کیلومتر)

دکتر "دیانا تیلور" از دانشگاه کالیفرنیا، ایالت سنفرانسیسکو، بخش حفظ سلامتی معتقد است که: "ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را بر روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربیها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند."

در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید

مصرف بیش از حد ادویه جات و نمکها باعث می شود که شکم شما نفخ کند. یک چهارم فنجان سس کچاپ سه برابر مقدار سدیمی که بدن شما در طول روز نیاز دارد، را فراهم می سازد. یک قاشق سوپخوری سس سویا جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود.

پتاسیم مصرف کنید

این ماده طبیعی ادرار آور بوده و اثر نفخ آور نمک را از بین می برد. می توانید آنرا در گوجه فرنگی، موز، ماهی قزل آلا، بادام و گیلاس پیدا کنید.

H2O بیشتری مصرف کنید

نوشیدن آب به میزان لازم، باعث می شود تا آبی که در بدن شما به دلیل وجود نمک جمع شده به آسانی خارج شود و نفخ شکمتان از بین برود.

4 حرکت شکم که معجزه می کند:

با انجام این 4 حرکت شکم صاف و جذابی که آرزویش را داشتید پیدا می کنید. 3 تمرین اول تمام عضلات شکم را به حرکت وا می دارند؛ اثر چهارمی بر روی پهلوها می باشد. هر کدام از این حرکات را به ورزشهای روزانه خود اضافه کنید آنگاه متوجه خواهید شد که پس از چندی باید برای خود لباسی اندازه تر جدیدی خریداری کنید.

دراز نشست استاندارد

در حـالی کـه زانــو هایتان خم شده بر روی زمین دراز بکشید. کـف پاهـا صـاف اسـت و بــر روی زمین قرار می گیرد. انگشتان دست را پشت سر بگذارید. آرنجها بـســمت طرفین باشد. در هـمان حال آرنجها را به زانو بزنید و سپس بالای کمر، و شانه هـا را به عقب بیاورید تا به زمین بخورند. در حین انجام حرکـت سـر صـاف اســت و فـاصله چانه از سینه حذف می شود. برای چـند ثانیه در آن حال باقی می مانید و سپس به وضعیت اولیه باز می گردید.

توجه: سر خود را با دستانتان نکشید! تصور کنید طنابی به دور کمر شما بسته شده و حرکت را با فشاری که به عضلات شکم و کمر می آورید انجام دهید.

دوچرخه

روی زمیـن دراز بـکشـیـد و دسـتهـا را پشـت سـر بـگـذاریــد. زانوهایتان را خم کنید و پاها را از زمین بلند کنید به طوری کـه ماهیچه ساق پا به موازات زمین قرار بگیرد. آرنج یکی از دستهـا را به سمت زانوی مخالف بیاورید. در این حالت پاها باید با هـم زاویـه 45 درجـه بسـازنـد. ایـن حـرکـت را بـرای هر دو طرف انجام دهید.

* نکته ای برای تازه کارها: برای شروع می توانید پاهای خود را بر روی زمین نگاه دارید. زمانی که آرنج خود را به سمت پا می آورید زانویتان را بلند کنید تا به هم برسند. سپس دوباره آنرا روی زمین قرار دهید و حرکت را یکمرتبه دیگر تکرار کنید.

دراز نشست عمودی

روی زمـیــن دراز بکشید، پاهایتان را به صورت مستقیم به بالا ببـریـد، دسـت هــای خود را نیز به طور عمودی در دو طرف بدن نگه دارید. سعی کنید نوک انگشتان دست را به نوک انگشتان پــا بـرسـانید. در این حرکت باید پاها را تا آنجا که می توانید به بالا بیاورید تا استخوان باسن از روی زمین بلند شود.

* نکته ای برای تازه کارها: بجای اینکه بطور همزمان دستـهـا و پـاهـای خـود را بـلـنـد کنید، می توانید ابتدا نیم تنه بالایی و سپس قسمت پایین بدن را بلند کنید.

پهلو ها

بـه سمت یکی از پهلوها دراز بکشید، زانوهای خود را خم کنید و بـازویتـان را بـه طور کامل بر روی زمین قرار دهید در حالی که آرنـج با شـانه در یک راستا باشد. تمام وزن خود را بر روی بازو وارد آورید و نیم تنه بالای بدن و باسن را به آرامی از روی زمین بلند کنید،بطوریکه یک خط مستقیم از زانو تا سر حاصل شود. هـر چقدر می توانید در این حالت بمانید. برای شروع 10 تا 20 ثـانـیـه کـافی اســت. مدت زمان این حرکت را باید تا یک دقیقه افـزایــش دهیـد. حرکت را برای طرف مقابل نیز انجام دهید. هر چه قوی تر می شوید، سعی کنید به بازوها و سپس پاها نیز کشش بدهید و بعد هر دو را با هم بکشید.

6 تصور غلط که باعث افتادگی شکم می شود

1- برای سفت شدن شکم باید حرکات مربوط به آن را هر روز انجام دهید

دلیل: عضلات شکم نیاز به استراحت و بهبودی دارند. در طول زمان استراحت است که ماهیچه ساخته می شود. "کتی کیلر" مربی و نویسنده کتاب " تمرین های کتی برای هنر پیشگان" اظهار می دارد که: "انجام تمرین های شکمی برای 3 تا 5 روز در هفته موجب می شود شما عضلات سفت، و شکم صافی پیدا کنید."

2- تمرین کامل شکم نیم ساعت طول می کشد

دلیل: کیلر معتقد است. "اگر نیم ساعت طول بکشد تا شما احساس کنید عضلات شکمتان در تحرک هستند، پس احتمالا حرکات را اشتباه انجام می دهید. من مربی "جنیفر آنیستون" بودم و ما هر هفته 3 روز بیش از 5 دقیقه بر روی شکم کار نمیکردیم." نحوه انجام دادن حرکات را مجددا بازبینی نمایید و بر روی مدت زمان تمرکز نکنید. همیشه کیفیت مهم تر از کمیت است.

3- دراز نشست خیلی آرام، عضلات را محکم تر می کند

دلیل: آنقدر که روند معمولی دراز نشست شما را لاغز می کند، آرام انجام دادن آن به آب شدن چربی ها کمک نمی کند. در حقیقت کندی در انجام حرکات اصلا سودمند نیست. تمرینات باید به شما در هر حالتی کمک کنند: چه بخواهید وارد ورزش کیک بوکس شوید چه بخواهید یک چمدان را از روی زمین بلند کنید. در هر دو حالت ذکر شده شما کارهای خود را که در حالت اسلو موشن(slow motion) که انجام نمیدهید.

4- بهترین زمان برای انجام حرکات شکمی، آخر تمرین ها می باشد

دلیل: "گیلبرت ویلت" محقق، فیزیوتراپیست و استاد دانشگاه نبراکسا، دانشکده علوم پزشکی می گوید: "هیچ فرقی نمی کند شما چه زمان ورزش های شکمی را انجام دهید، فقط درست انجام دادن و ثبات در تمرینات است که باید مورد توجه قرار گیرد." بنابراین بهترین زمان وقتی است که احساس کنید می خواهید تمرینات را انجام دهید. اما اگر می خواهید در ابتدای تمرینات حرکات مربوط به شکم را انجام دهید، اول باید خودتان را حسابی گرم کنید. هنگامیکه خون در گردش باشد، می توان به آسانی از بروز بسیاری از آسیب دیدگی ها جلوگیری کرد.

5- با انجام حرکات پایلیت (Pilates ) نمی توانید شکم خود را 6 تکه کنید

دلیل: "کیمبرلی لیون" یک مربی خصوصی در لوس آنجلس معتقد است که: "این حرکات بیشترین تاثیر را بر روی شکم شما می گذارند و اگر آنها را به همراه یک رژیم غذایی سالم انجام دهید، به طور حتم می توانید لایه های مورد نظر خود را بر روی شکم به وجود آورید. شکل شکم، قد و بلندی نیم تنه بالایی شما، جزء اموری هستند که به ژن هایتان ارتباط پیدا می کند."

6- بدون وزنه و دستگاه نمی توانید شکم خود را آب کنید

دلیل: شما به هیچ وجه به وزنه نیازی ندارید، البته بسیاری از ورزشکاران برای اینکه توانایی و قدرت خود را افزایش دهند از وزنه استفاده می کنند. لیون می گوید: "بسیاری از دستگاهها و وزنه ها برای استفاده خانم ها طراحی نشده اند، اگر شما به طور مناسب در دستگاه قرار نگیرید، ممکن است فشار به قسمت های که نباید، وارد شود. او برای ما یک نصیحت دیگر هم دارد: به زمین بچسبید که هم موثر است هم ارزان و آنرا در هر جایی به راحتی می توانید پیدا کنید.

نتیجه بیشتر در زمان کمتر

"لیو جردن"، مربی تناسب اندام در مجموعه ورزشی اکینوکس در شهر نیویورک رازها را برای ما فاش می کند:

• حرکات را کمی آرام تر انجام دهید: با چهار شماره بالا بیایید و با 4 شماره به حالت اول باز گردید.

• 5 تا 10 ثانیه در دشوارترین حالت دراز نشست باقی بمانید.

• حرکات خود را کم کم انجام دهید: این کار باعث می شود تا عضلات شکم از سایر ماهیچه ها جدا شده و تاثیر تمرینات مستقیما بر روی شکم وارد شود.

شکم خود را صاف کنید

انجام این حرکت به شما کمک می کند تا شکمتان را لاغرتر کنید. در حالی که صورتتان در مقابل زمین قرار دارد، بر روی شکم دراز بکشید. وزنتان را بر روی کمر و شکم بدهید و سعی کنید دست ها و پاها را از روی زمین بلند کنید. برای چند ثانیه در این وضعیت باقی بمانید. سپس به موقعیت اولیه باز گردید و یک مرتبه دیگر این حرکت را تکرار کنید.

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی نور

admin بازدید : 6 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

نوشته وبلاگی بخشدار سابق کیش موجی از واکنش ها و خبرسازی های رسانه های محافظه کار آمریکایی علیه ایران را به دنبال داشت.

 

مطلب "خدا کنه که آمریکا حمله کنه" علیرضا فرقانی 30 ساله از مدیران سابق دولت احمدی نژاد در وبلاگش که به دو نسخه فارسی و انگلیسی منتشر می کند در برخی رسانه های آمریکایی با تیتر" تهدید ایران به تجاوز به دختر اوباما در صورت حمله به سوریه" بازتاب یافت.

 

علیرضا فرقانی که در تیرماه 1390 و در 28 سالگی به سمت بخشداری کیش رسیده است و سپس به نوشته خودش به دلیل اختلاف با دولت احمدی نژاد از کار برکنار شده است، در مطلبی با عنوان خدا کنه امریکا به سوریه حمله کنه نوشته بود:

 

" خدا کنه اوباما خریت کنه و به سوریه حمله کنه که در این صورت :

1- انتشار تمام نقاط ضعف تمام منافع آمریکا در تمام دنیا برای تمام مردم دنیا+آموزش ساده عملیات

2-  ظرف 21 ساعت یک نفر از خانواده تمامی وزرای آمریکا + سفرای آمریکا + فرماندهان نظامی آمریکا در سراسر جهان ربوده خواهد شد

3-  در 18 ساعت بعدی فیلم قطع عضو آنان در معرض دید همگان گذاشته خواهد شد + ارسال دستی فیلم

4- باید به اوباما یادآوری کرد که اگر تو حروم زاده ای ، در خاک آمریکا و دیگر نقاط جهان هم هستند حروم زاده هایی که به راحتی می تونن به ساشا (دختر اوباما) تجاوز کنن.فقط کافیست با آنان دوست شد و ارتباط برقرار کرد.

5- اوباما به سوریه حمله کن تا برای همیشه از صفحه روزگار محو بشین و افکار عمومی جهان حق بده که باید بهتون حمله و تجاوز می شد.

لطفا حمله کن."فرقانی

 

برخی سایت های خبری آمریکا با  تیترهایی چون " تهدید ایران به تجاوز به دختر اوباما در صورت حمله به سوریه" این مطلب را منتشر کرده اند و با جو سازی این موضع شخصی یک فرد در وبلاگ شخصی اش را به موضع ایران نسبت داده اند.

 

وب سایت " دیلی کالر" با انتشار این خبر نوشت با توجه به اینکه فرقانی یک تحلیلگر و استراتژیست عضو قرار گاه عمار که به نوشته این وب سایت یک اندیشکده رادیکال در جمهوری اسلامی ایران است، سخنان او را می توان انعکاس دهنده نظرات بخش هایی از نظام اسلامی درباره آمریکا دانست!

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: عصرایران

admin بازدید : 14 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

وقتی غذا فراوان نباشد، سگ ها و گربه ها نیز از نظر اجتماعی برای سرو شدن به عنوان غذای اصلی در چین مورد قبول واقع می شوند.

بیشتر این سگ ها برای خورده شدن پرورش داده شده اند، اما بعضی از آنها حیوانات خانگی بوده اند که دزدیده شده اند یا سگ های خیابانی ای هستند که کسی ازشان مراقبت نمی کند.

اما در برخی از شهرها که وضع مالی بهتر است، تعدادی از شهروندان حیوانات را خریداری کرده تا به عنوان حیوان خانگی ازشان مراقبت کنند و کمپین مبارزه علیه ظلم بر حیوانات راه اندازی کرده اند.

علی رغم فشارهای بین المللی برای متوقف کردن کشتن و خوردن سگ ها هنوز تخمین زده می شود که هر سال در طول یک روز 10.000 سگ برای خوردن در شهر Guangxi Yulin کشته می شوند.

عکس تکان دهنده و چندش آور از یک قصابی در چین!!

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: سیمرغ

admin بازدید : 23 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

اخبار رسیده از ایالات متحده آمریکا حاکی از آن است که دو روز پیش یک شهروند آمریکایی در اعتراض به بازرسی بدنی در فرودگاه، به طور غیر منتظره همه لباس های خود را از تن درآورد و در مقابل دید همگان عریان شد.

این حادثه در فرودگاه شهر "ریچموند” آمریکا رخ داد و بر اساس قانون جدید فرودگاه های آمریکا که بیش از دو سال است اجرا می شود، مسافران باید از داخل دستگاهی عبور کنند که تصویر بدن عریان آنان را نشان می دهد.مسئولان فرودگاه های آمریکایی برای مقابله با حملات تروریستی از این دستگاه استفاده می کنند.

پس از عریان شدن این شهروند آمریکایی که "آرون توبی” نام دارد، نیروهای پلیس او را بازداشت کرده و مورد بازجویی قرار دادند. "توبی” که ۲۰ سال سن بیشتر ندارد عباراتی روی سینه خود نوشته بود و پس از عریان شدن به سمت دیگر مسافران فرودگاه ایستاد و با دست به عبارات اعتراضی که روی سینه خود نوشته، اشاره کرد.

لخت شدن زنی در اعتراض به تفتیش بدنی +عکس

البته در شرایطی که با وجود اعتراضات گسترده مردمی در آمریکا، آژانس امنیت حمل و نقل این کشور همچنان بر موضع خود مبنی بر اسکن عریان مسافران در فرودگاه های آمریکا اصرار می ورزد، مردم این کشور نیز روش های جدیدی را برای اعتراض به این اقدامات توهین آمیز برگزیده اند.عکس زیر زنی را نشان می دهد که مورد بازرسی توهین آمیز قرار گرفته و خود را بازمانده تجاوز جنسی در گیت های بازرسی نامیده است.وی با بلند کردن پلاکاردی، اعتراض خود را به اهانت جنسی به مسافران در پایانه های فرودگاهی آمریکا نشان داده است. بر روی پلاکارد، عبارت "بازمانده تجاوز جنسی/ معترض به تجاوز در فرودگاه ها” نقش بسته است.

اصلاحیه چهارم قانون اساسی آمریکا حق رد تفتیش بدنی از سوی شهروندان را به آنها می دهد، این در شرایطی امکان دارد که این تفتیش توهینی علیه خصوصیت های شخصی این فرد به حساب آید.

تفتیش توهین آمیز بدنی علیه مسافران در آمریکا این روزها خشم هزاران شهروند آمریکایی را برانگیخته و به یکی از سوژه های داغ رسانه های این کشور نیز تبدیل شده است.

با بالا گرفتن اعتراضات نسبت به بازرسی های اهانت آمیز در فرودگاه های آمریکا، پایگاه اطلاع رسانی آنتی وار از ثبت ۹۰۰ شکایت تنها در ماه نوامبر در "اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا” در خصوص این تعرضات خبر داد.

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: تابناک

admin بازدید : 7 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

عکس هایی جدید از گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم ونیز ایتالیا. گلشیفته فراهانی بر فرش قرمز هفتادمین جشنواره فیلم ونیز در حال حباب بازی است. در ادامه می توانید عکسهای گلشیفته فراهانی را بر فرش قرمز جشنواره ونیز ببینید.

عکس هایی جدید از گلشیفته فراهانی در جشنواره ونیز ایتالیا

عکس های گلشیفته فراهانی در حال حباب بازی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز

عکس های گلشیفته فراهانی در حال حباب بازی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز

عکس های گلشیفته فراهانی در حال حباب بازی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز

عکس های گلشیفته فراهانی در حال حباب بازی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز

عکس های گلشیفته فراهانی در حال حباب بازی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز

عکس های گلشیفته فراهانی در حال حباب بازی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: سیمرغ

admin بازدید : 9 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

سید احمد نجفی شوشتری از مجریان خوب و بازیگران خوشنام سینمای ایران است که همسری روسی اختیار کرده است. احمد نجفی شوشتری بازیگر سینما و مجری برنامه معروف صندلی داغ تلویزیون متولد ۱۳۲۷ از شهرستان خرمشهر سرافراز است.

وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس اقتصاد از دانشگاه وودبری لس آنجلس آمریکاست. همسر وی اصالتا روسی و بنابراین فرزندان سید احمد نجفی دورگه محسوب می شوند.

مجری مشهور سیما و همسر روس او +تصاویر

مجری مشهور سیما و همسر روس او +تصاویر

مجری مشهور سیما و همسر روس او +تصاویر

مجری مشهور سیما و همسر روس او +تصاویر

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: جام نیوز

admin بازدید : 7 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Pamela Villarruel دختر ۱۷ ساله ای است که همراه ۷ فرزند خود در Córdoba Province در کشور آرژانتین زندگی می کند. او همه ۷ فرزند خود را فقط در سه مرحله بارداری به دنیا آورده است.

اولین بارداری این خانم در سال ۲۰۰۵ بوده که یک پسر را به دنیا آورده است، یعنی زمانی که تنها ۱۴ سال سن داشته است. در دو بارداری دیگر در سن ۱۵ و ۱۶ سالگی، او در هر کدام از آنها صاحب سه دختر سه قلو شده است.

Pamela در خانه مادرش زندگی می کند، مادری که با تمیز کردن منازل، تلاش در حمایت کردن از آنها را دارد.

دختر 17 ساله ای که هفت فرزند دارد +تصاویر

دختر 17 ساله ای که هفت فرزند دارد +تصاویر

دختر 17 ساله ای که هفت فرزند دارد +تصاویر

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: پارسی نو

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 896