loading...
مجله تفریحی و سرگرمی قاصدک
admin بازدید : 14 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یارو چند هفته بوده هر روز پشت سر هم می رفته از داروخونه قرص سوسک کش می خریده.یه روز دکتره ازش می پرسه تو چرا اینقدر قرص سوسک کش می خری؟

 

میگه: آخه من هرچی اینا رو پرت می کنم نمیخوره به سوسکها!

 

یه نمکدان پر از نمک -جوک های خنده دار

یارو زنگ میزنه فرودگاه و میگه: ببخشید از اینجا تا.....ء

admin بازدید : 7 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

همه آدم ها با یک ظاهر منحصر به فرد به دنیا می آیند؛ یکی بینی اش بزرگ است، دیگری لب هایش کوچک و آن یکی گونه های فرو رفته دارد. اگر به گذشته های نه چندان دور برگردیم، متوجه می شویم قدیمی ها هر ظاهری که داشتند با آن کنار می آمدند.

همه آدم ها با یک ظاهر منحصر به فرد به دنیا می آیند؛ یکی بینی اش بزرگ است، دیگری لب هایش کوچک و آن یکی گونه های فرو رفته دارد. اگر به گذشته های نه چندان دور برگردیم، متوجه می شویم قدیمی ها هر ظاهری که داشتند با آن کنار می آمدند. شاید هم دلیلش این بود که راه دیگری نداشتند چون آن موقع ها خبری از جراحی پلاستیک، بوتاکس ....ء

 

admin بازدید : 9 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یکی از اتاق های هتل بهشت در کائوسیونگ تایوان از روی داستان بتمن ساخته شده است، در این اتاق بیشتر تجهیزات بتمن را می توان دید، حتی ماشین شوالیه تاریکی در گوشه ای از اتاق پارک شده است .

عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

admin بازدید : 8 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

حواس پنج گانه را امتحان کنید

تغذیه کودک - ما، معمولا بیش تر از یکی از حواس پنج گانه مان را به کار می گیریم تا محیط پیرامون مان را درک کنیم. با این حال، به کار انداختن عمیق دو یا سه حس از این حواس، در کودکان، مثل گوش دادن به موسیقی، وقتی مشغول گِل بازی یا خمیربازی هستند، در بهبود عملکرد مغزی شان نقش مهمی دارد. برای این کار، بازی های متعددی وجود دارد. مثلا می توانید چشم شان را ببندید و از آن ها بخواهید چیزهایی را که دور و برشان هست، با استفاده حس بویایی- مثل بو کردن انواع میوه ها .......

admin بازدید : 7 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

اشتراک من و دریا دلشوره هایی ست که درونمان موج می زند اما هیچکدام تو را نمک گیر نکرد !

.

.

گاهی وجود تو را کنار خودم احساس می کنم اما چقدر دلخوشی خوابها کم است ؟!

.

.

.

هیچکس بعد هیچکس نمرده ولی خیلیا بعد از خیلیا دیگه زندگی نکردن …

.

.

admin بازدید : 7 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ماه آخر تابستان یکی از ماه های پر از مسافرت است. اگر می خواهید با خیال راحت سفر کنید با ما همراه شوید. با توجه به این که هوای بیشتر مناطق مسافرتی در حال سرد شدن است لازم است که برای مسافرت تان یک سری وسایل را فراموش نکنید. این وسایل عبارتند از :

یک بلوز پنبه ای و نرم

یکی از لوازم ضروری هنگام سفر همراه داشتن یک بلوز از جنس پنبه و بسیار نرم می باشد. این بلوز هم قابل استفاده درآب وهوای سرد بوده وهم در کنار یک شلوار ک به عنوان یک لباس ورزشی متناسب درآب و هوای گرم در نظر گرفته می شود وهم چنین قابل استفاده در یک شب زمستانی می باشد.

 

 

admin بازدید : 8 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

فروردین:

امروز ذهنتان به سرعت برق کار می کند. تمام اعداد و حقایقی ی که به شما می رسد را تحلیل کنید. تمام محاسبات را با دقت و سرعت تمام انجام دهید و به همکارانتان ثابت کنید که در کاری که عاشقش هستید مهارت کافی را دارید، یعنی کار با اعداد و حساب.

 

اردیبهشت:

تمرکزتان را روی کار بگذارید.امروز در کارها وعده های خیلی خوبی برایتان وجود دارد و این بستگی به این دارد که چقدر مهارت هایتان را ارتقا می بخشید. تمام آموزشاتی که دیده اید را در سطح بالایی به اجرا درآورید. تمام شب را به تماشای تلویزیون نگذرانید.

 

خرداد:

کمی مولد و خلاق باشید. از تماشای ویدیوهای مختلف بصورت پی درپی دست بکشید. کارهای بسیار زیادی دارید که باید انجام دهید و این یکی از آنها نیست. وقتی با شما تماس بگیرند خواهید دید که در وظایفتان سستی به خرج داده اید.

 

تیر:

تمام تلاشتان اینست که همسرتان در آسایش به سر برد و می دانید که داشتن یک زندگی طولانی در کنار هم ارزش این همه تلاش را دارد. با شکلات و شمع یک جشن کوچک بگیرید و به یاد روزهایی بیفتید که جوانتر بودید.

 

مرداد:

منطقه ی آسایشتان امروز به شدت مورد چالش قرار گرفته است. خواهید دید که برنامه هایی که قبلا برای مسافرت چیده بودید الان عملی نیتند. اکنون زمان آن رسیده که تمام کارهایی که برای زندگیتان کرده اید را دوباره مورد ارزیابی قرار دهید. این اصلا خوب نیست که گاهی اوقات انقدر شکست خورده می شوید.

 

شهریور:

رخدادهای غیرمنتظره امروز برنامه هایتان را با خطر مواجه می کنند. برنامه هایتان را بدون وقفه انجام دهید. هیچ چیز آنقدر بد نیست که با کمک زمان و انرژی حل نشود. شاید بهتر باشد که دندان روی جگر بگذارید و برای عملی کردن برنامه هایتان هزینه اش را پرداخت کنید. این می تواند هزینه هایی باشد که پیش بینی نکرده بودید. فقط ادامه بدهید.

 

مهر:

امروز احتمالات عشقی ممکن است که به سراغتان بیایند. روی این تمرکز داشته باشید که همیشه دردسترس باشید و این که بتوانید در پایان ماه به موفقیت دست یابید. امروز موقعیت های کاری هم سر راهتان قرار می گیرند. مراقب باشید و سرتان را در برف فرو نکنید.

 

آبان:

امروز تمام اطرافتان را تنش فرا گرفته است. مثبت اندیشیتان به چالش گرفته می شود ولی در نهایت یک موقعیت بسیار فشار در محل کار به نفعتان تمام می شود. باید ایمان داشته باشید که از پس وظایفتان بر می آیید و می توانید بودجه تان را مدیریت کنید. درمورد همه چیز بازاندیشی کنید.

 

آذر:

در زندگی کاریتان پاداش های خیلی شیرینی دریافت می کنید. این می تواند به شما انرژی، موفقیت و غرور بدهد. کمی شب زنده داری کنید و به این فکر کنید که با موقعیت جدیدتان چه کار می خواهید بکنید.

 

دی:

بنظر می رسد که در موقعیت دشواری گیر کرده اید. درمورد کسانی که دوستشان دارید مرزی تعیین کنید و ببینید که چه وقت مدیر و چه وقت کنترل کننده و دستور دهنده باشید. باید به وظایفی که در حال حاظر دارید توجه کنید.

 

بهمن:

امروز به مسولیت هایتان پشت نکنید. اگر می خواهید از انرژی و تاثیر کاینات استفاده کنید باید مسیرتان را عوض کنید. در اداره به فرد جدید نزدیک شوید و با او صمیمی تر شوید. شاید بتوانید دوست جدید پیدا کنید.

 

اسفند:

به نظر می رسد که امروز سخت ترین موانعتان از سد راهتان کنار می روند. با مهارت و دانش می توانید از کنار آن موانعی نیز که هنوز در زندگیتان وجود دارند رد شوید. حس ششمتان امروز می تواند شما را به سمت مسیر درست هدایت کند. احساسات ناراحت کننده را کنار بگذارید و به راهتان ادامه دهید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی قاصدک

admin بازدید : 6 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

زندگی انسان با وجود تکنولوژی ساده و راحت تر شده است از این رو نمی توان نبود آن را برای لحظه ای تحمل کرد. زمانی که تلویزیون خراب می شود یا اینترنت قطع می گردد انگار انسان سال ها از زندگی عادی دور شده و تبدیل به یک انسان غارنشین شده است.

 

تمام این تفکرات برای آنهایی است که به تکنولوژی اعتیاد پیدا کرده اند که البته بسیاری از مردم این روزها این اعتیاد را دارند. در این میان خانواده ای در کانادا زندگی می کند که تمام تکنولوژی ها را از خانه دور کرده و به سبک قدیمی زندگی می کند.

 

 

خانواده "گولف" در کانادا تصمیم گرفته اند تا یک سال از زندگی خود را به دور از تمامی تکنولوژی های روز سپری کنند. این خانواده زندگی خود را به مانند سال 1986 در آورده اند و از تمامی فناوری های بعد از آن دوری می کنند.

 

پدر 26 ساله این خانواده اعتقاد دارد که در گذشته به سختی می شد کودکانی را یافت که در خانه بمانند زیرا آن ها بیشتر در خیابان ها فعالیت می کردند اما این روزها بازی های رایانه ای باعث چاقی و البته مشکلات دیگر می شود و کودکان را ساعت ها در خانه نگه می دارد.

 

این خانواده به خاطر مشکلاتی که کنار تکنولوژی قرار دارد تصمیم به انجام چنین کاری گرفتند. آن ها برای مدت یک سال به طور آزمایشی تمامی تکنولوژی های در دسترسشان را فروخته و حالا همه کارهای ان ها سنتی شده است.

 

 

 

 

آن ها برای این آزمایش تمامی تلفن های همراه را فروختند، اینترنت را قطع کردند، تلویزیون خود را به یک مدل قدیمی و چوبی تغییر دادند، از نامه های واقعی به جای ایمیل استفاده می کنند و دیگر به جای آنکه از شبکه های اجتماعی استفاده کنند به مهمانی می روند.

اعضای خانواده پس از آغاز این آزمایش زندگی خود را روان تر و البته راحت تر می دانند زیرا دیگر لازم نیست ساعت ها وقت خود را بیهوده بگذرانند و می توانند از آن بیشتر استفاده کنند. به نظر می رسد آن ها تا چندین سال دیگر نیز از همین روش برای ادامه زندگی استفاده کنند.

گردآوری: مجله اینترنتی قاصدک

منبع: باشگاه خبرنگاران

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 890